Kwiaty z e-kwiaciarni? Zdecydowanie tak!
13

maj

Kwiaty z e-kwiaciarni? Zdecydowanie tak!

Rozwój e-biznesu odbywać się będzie w sposób dynamiczny i będzie odpowiedzią na potrzeby różnych klientów, którzy najczęściej mają mało czasu na tradycyjne zakupy. W związku z tym chętnie korzystamy z możliwości jakie dają nam zakupy w sieci. Kwiaciarnie dają możliwość korzystania z takich usług również coraz częściej.

Dla wielu z nich jest to szansa na rozwój i pozyskiwanie sobie nowych klientów. Chcąc budować pozycję rynkową na pewno warto będzie z tego korzystać. Wystarczy około 1000 złotych i można mieć podstawową stronę internetową, która da nam już dużą szansę na to, by walczyć o klientów. Do tego coroczne przedłużenie strony oraz hosting. Jednak jest to inwestycja, którą należy traktować jako cenną. Jeśli tylko będziemy w stanie wszystko dobrze przeanalizować to szybko zobaczymy, że jest to rzeczywiście taki rynek, na którym warto się rozwijać.

Rynek kwiatów jest jednak mocno konkurencyjny, dlatego wszystkie podejmowane działania muszą być racjonalne i powinno się je wcześniej dobrze przemyśleć. Opłacalność podejmowanych działań zależeć będzie od wielu różnych czynników. Trudno oczekiwać sukcesów, jeśli wcześniej nie zatroszczymy się między innymi o racjonalne działania marketingowe. Nie ma możliwości, by bez reklamy walczyć na tym rynku skutecznie o nowych klientów.

Wiele osób potwierdza, że otwierając e-kwiaciarnie można poprawić swoje możliwości i miesięcznie będzie można generować nawet około 20% zysków. Jednak jeśli chcemy działać na szeroką skalę to po prostu musimy się do tego bardzo dobrze przygotować. Jeśli brakuje nam takiego przygotowania to trudno będzie się rozwinąć. Musimy między innymi myśleć o tym, że konieczna będzie współpraca z kurierami co nie będzie prostą sprawą. Musimy myśleć o poszukiwaniu takiej firmy, która będzie w stanie dobrze obchodzić się z tymi kwiatami, które będziemy jej polecać. Nie zawsze tak będzie się działo i dlatego możemy na tym wiele stracić, gdy kwiaty nie będą docierać do naszych klientów w dobrym stanie. E-działalność w branży kwiatów to szansa, ale nad tą szansą trzeba czuwać.