Lokalizacja kwiaciarni – ważne szczegóły
2

cze

Lokalizacja kwiaciarni – ważne szczegóły

Wybór lokalizacji dla kwiaciarni to ważna sprawa. Zła lokalizacja tak naprawdę może już na starcie skreślić naszą działalność. Zanim podejmiemy decyzję o tym, gdzie lokalizować działalność trzeba również określić jaką formę działalności chcemy prowadzić.

Kwestią niezwykle istotną będzie dopasowanie własnego celu długoterminowego, który chce się realizować. wiele osób uważa, że przy wyborze miejsca trzeba również postarać się o analizę działań konkurencji, która znajduje się w pobliżu. To wszystko ma znaczenia, ponieważ od tego zależy czy uda się wybrać dobre miejsce dla naszej kwiaciarni.

Przedsiębiorca, który chce działać w branży musi zadawać sobie wiele pytań, na które odpowiedzieć należy zanim w ogóle wybierze się miejsce. Na pewno nie powinno się takiej decyzji podejmować na szybko. Warto lepiej kilka razy wszystko przemyśleć niż potem żałować takiej czy innej decyzji.

Od czego zależy sukces kwiaciarni? Mamy wiele czynników, które mogą decydować o sukcesie w branży związanej z kwiatami. Najważniejsze jednak być zauważonym przez klientów i dlatego umiejscowienie naszej kwiaciarni będzie tak bardzo ważne. Można szukać miejsca w taki sposób, by również zapaść w głowie klienta. To może sprawić, że będzie on dużo chętniej do nas wracał. Trzeba mieć także dopasowaną do lokalizację formę działania.

Jeśli mamy zamiast sprzedawać przede wszystkim kwiaty i upominki to powinniśmy być widoczni jak najbardziej, by z ulicy klienci mogli do nas trafić. Jeśli mamy zamiast obsługiwać imprezy i dużych odbiorców przygotowując dla nich kompozycje kwiatowe to tak naprawdę nie musimy być już tak bardzo zauważalni. Wtedy działamy na zasadzie stałych zleceń i dlatego wydaje się, że możemy być nieco na uboczu.

Znaczenie może mieć natomiast możliwość łatwego dojazdu do nas oraz miejsce parkingowe, gdzie klienci będą mogli bez problemu się zatrzymywać. Dlatego na lokalizację naszej kwiaciarni wpływać będzie również to jaką formę działalności chcemy podejmować, by klient miał pewność, ze wygodnie do nas dotrze.